poniedziałek, 9 grudnia 2013

Hidden Village - Zdjęcia

Niemiłosierne męczarnie przeżyłem próbując dostać się na test serwer 8.10, lecz udało mi się i mogę podzielić się z wami zdjęciami nowej mapy oraz moją opinią na jej temat. Udało mi się na nią trafić póki co 3 razy, jeden raz Fochem 155, drugi Chi-Ri i trzeci Borsig Waffentragerem i jestem cholernie pozytywnie nastawiony, o tyle o ile gra Czi czi riczi nie wyszła mi za dobrze z powodu matchmakingu, który pokrzyżował moje plany baaaaaaardzo szybko i bezproblemowo o tyle gra na Fochu i niemieckiej rakiecie szła mi perfekcyjnie.
Na mapie znajduje się wiele półek, półeczek, wzgórków, pagórków i pierdyliard domków przez co gra często polega na ściąganiu z daleka ciężkich czołgów z równie ciężkich a zarazem celnych TD pokroju Focha 155. W tytułowej wiosce wszystko toczy się z reguły powooooli, bardziej dynamiczna gra następuje po stronie gór - tam też czają się niszczyciele i medy. Sama w sobie mapa ewidentnie nie jest stworzona dla powolnych maszyn, artyleria młóci takowe szybciuteńko. Raczej nie byłem co do niej pozytywnie nastawiony bo kojarzyła mi się ze Smoczą Granią, ale aktualnie jest to ewidentnie jedna z najciekawszych dostępnych map. Załączam zdjęcia! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz